mandag 11. januar 2010

Simon og Birger på vei hjem



I gaar sendte vi guttaboys hjem, Simon var helt klar og forstod tydelig hva som sulle skje. Han gleder seg til hjemturen, syns det var stas med "natta" paa fly. De har imidlertid ikke kommet saa langt som planen var, flyet fra Wellington hadde tekniske problemer, saa de rakk ikke flyet de skulle videre med fra Sydney. Det ble mye som maatte snues paa for oss rundt, Svein hadde kjopt billetter for aa treffe dem i Oslo og deres billetter hjem til Aalesund kan ikke brukes. Men det er i boks naa, de er akkurat et dogn forsinket og fikk seg et dogn midt i Sydney sentrum paa et flott hotell med svommebasseng paa Quantas regning. De har idag besokt baade Sydney Operahouse og Botanical Gardens, men er naa heldigvis paa vei til London og Oslo. De skal etter den nye planen naa lande paa Gardermoen tirsdag 12.januar kl. 16:10. Det gleder jeg meg til, de har det fint, men det er noe naar jeg ikke er der selv... mammatanker

1 kommentar:

  1. Så kjekt det skal bli å se (lille)gullet mitt igjen! Det har vært tomt og trist her uten han. Ser ut som dere har hatt en fin tur så langt. Har fulgt med dere;P Stor klem fra Monica

    SvarSlett