fredag 12. mars 2010

Hverdagen kaller!



Så er vi hjemme i kulda igjen, det var godt å komme hjem, men jeg må innrømme at jeg hadde håpet på litt mer vår i lufta. Vi ble møtt av en velkomstkomitè på Vigra og en gjeng med kjekke naboer med både flagg og ballonger i gata, så det var veldig kjekt og bli gjort stas på.
Mamma hadde laget både middag og kake, så vi koste oss hjemme hos oss søndag ettermiddag, hele gjengen.
Mandag våknet vi kvart over fem og var klar for en ny dag, så det var ingen fare for at vi skulle komme for seint til jobb og skole. For oss var det allerede langt på dag, så det gikk fint. Det var mye vanskeligere og holde seg våken når kvelden kom, hele den første uken måtte jeg legge meg i nitiden.
Tirsdag når jeg våknet hadde det snødd hele natten, så Simon og jeg måtte ut og måke før vi kunne kjøre noen steder. Simon syns det er kjekt, så det gikk veldig greit. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til vår nå!