Tirsdagen ble den store turdagen og vi var med på en 4 timers tur de kalte "Spellbound". Vi reiste først en tur utover og besøkte en grotte full av "ildfluer", vi var der lenge slik at øynene våre skulle vende seg til mørket slik at vi så best mulig. Vi ble tatt langt innover i fjellet i en stor gummibåt. Så dro vi derfra, vandret ute i naturen til en annen grotte, der vi atter matet tamme åler i elven. Denne gangen var det et bein med geitekjøtt på som skulle friste ålen, og det gjorde det. Så gikk vi inn i en Kalkstainsgrotte med utrolige og flotte formasjoner.
torsdag 21. januar 2010
Waitomo
Tirsdagen ble den store turdagen og vi var med på en 4 timers tur de kalte "Spellbound". Vi reiste først en tur utover og besøkte en grotte full av "ildfluer", vi var der lenge slik at øynene våre skulle vende seg til mørket slik at vi så best mulig. Vi ble tatt langt innover i fjellet i en stor gummibåt. Så dro vi derfra, vandret ute i naturen til en annen grotte, der vi atter matet tamme åler i elven. Denne gangen var det et bein med geitekjøtt på som skulle friste ålen, og det gjorde det. Så gikk vi inn i en Kalkstainsgrotte med utrolige og flotte formasjoner.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar