mandag 18. januar 2010

Surfeskole

Nå er det gjort! Matilde er bitt av basillen og hun er definert som en ”natural” av de lokale surfeheltene som instruerte på surfeskolen. Lørdagen skulle Cheryls barn på surfeskole og mine to fikk være med og prøve seg. Det var første gang av seks lørdager, så de ble instruert grundig før de fikk prøve seg i vannet. Moana syns det var nifst, så hun ville ikke holde på så veldig lenge. Men Matilde holdt på så lenge hun fikk lov, de andre tok pauser, men det hadde hun ikke tid til. Søndagen skulle surfeklubben ha familiedag en time nord for Waitara, så da fikk vi med oss den også før vi dro videre hit til Waitomo som vi er nå. Vi holdt på på stranda i Mokau hele dagen med bading, grilling og surfing, en kjempeflott dag, selv om vi alle tre nå sliter med vondt av solbrenthet for første gang. Det var ikke så lett å surfe i går, for bølgene var noe røffere enn på lørdagen, men Matilde holdt seg i vannet hele dagen og på slutten mest på ”Boggiboard”. Så nå spørs det om Svein må lete frem utstyret og ta henne med ut mot havet til sommeren J
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar