onsdag 24. februar 2010

Vi er i drømmeland!


Som dere ser er det tre jenter som koser seg her på Bali, vi bor på et kjempefint hotell ved Kuta Beach og alt er helt topp! Selv om vi gleder oss veldig til å komme hjem nå, så trenger vi litt mer tid her. Det er så altfor mange ting og velge mellom. Vi hadde oss over to timer på spa her i går, men rakk det ikke i dag, da vi har hatt egen sjåfør som har vist oss rundt på mange ting hele dagen.... og når vi kom tilbake ble bassenget for fristende. I går kveld koste vi oss og prøvde forgjeves og kjøle oss ned med en is :-) tror dere vi klarte og spise den opp ???? Vi skal skrive mer om alt vi har sett i dag, men nå er det natta... tre slitne jenter på tur

PS. sjekk ut Febri's Hotel på www.greenbali.com kan anbefales

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar