Etter en lang reise, med deilig lunsjpause hos tante Siv i Oslo, er vi nå fremme i Singapore og har det helt topp!
Vi kom frem i kveldinga, men rakk fint å kose oss noen timer ved bassenget på hotellet før vi la oss.
Vi jobber med å snu døgnet, nå er klokka straks 11 på formiddagen, hjemme er den 4 på natta, Moana sover enda, Matilde og jeg har vært våken siden sju mens vi akkurat har vekket gutta. Matilde, Simon og Birger er nede og bader nå før frokost.
I dag skal vi opp i Singapore Flyer og i kveld skal vi på Night Safari i Singapore Zoo.

Ser nå hvertfall ut som dere koser dere :)
SvarSlettHa en fin tur videre.