fredag 18. desember 2009

Simons Singapore

Simon tar som nevnt frem kameraet og knipser innimellom, her har jeg laget en collage av det han fikk med seg i Singapore. Han går rett bort til folk, smiler og tar bilder av dem, og folk syns det er helt greit:-) Hadde vel vært noe annet om vi andre prøvde oss, he he.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar