Simon tar som nevnt frem kameraet og knipser innimellom, her har jeg laget en collage av det han fikk med seg i Singapore. Han går rett bort til folk, smiler og tar bilder av dem, og folk syns det er helt greit:-) Hadde vel vært noe annet om vi andre prøvde oss, he he.
fredag 18. desember 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar