lørdag 12. desember 2009

Flere bilder fra Singapore


Vi kunne ikke la være å synes litt synd på dem, her ser dere sneen
de har å kose seg med; såpeskum!!!
Jentene bare måtte prøve en liten snøballkrig, ikke helt vellykket,
som dere sikkert skjønner.
Her er vi oppe i Singapore Flyer, litt av en utsikt!
Akkurat når vi inspiseret Raffles Hotell kom det ent regnskyll uten sidestykke, det varte i 20 min, men jøss som det regnet! Heldigvis var vi under tak.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. hei Furholms på tur! Nå må ho mormor prøve seg på noen ord,Her er det starten på søndag 0g grått vær. Vi har møtt mange som vi måtte hilse fra, fru Vederhur tenkte gå ned å hilse god tur,men da var fuglene fløyet.Alt er ok på Lerstad.Regningen for brøyting kom, skal trekke den fra de 1500,00 som jeg fikk av deg og sette over resten? Tante Bodil tenker på dere og hilser. tante Grete fikk adr. på bloggen i går så hun ville se dere, hilser også.Nå håper jeg dere har det bra alle sammen. Kjærlig hilsen mormor og morfar!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Årre dette så herlig ut.
    Kjekt at dere har kommet frem til varmen, og ser ut til at alle har det bra.....
    en stor familie :-)

    Gleder meg til å følge dere videre.

    Her er det 3 beinkalde minusgrader....ellers bra.

    Klem fra Eva og fam.

    SvarSlett